Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Jo hi aniria a la manifestació però ni hi han trens :S
Per què li diuen TAV si és l'AVE, més espanyol que mai? No amaguem les coses, les hi hem de dir pel seu nom: això és Espanya, un desgavell continu.
Jo hi aniria a la manifestació però ni hi han trens :S
ResponEliminaPer què li diuen TAV si és l'AVE, més espanyol que mai? No amaguem les coses, les hi hem de dir pel seu nom: això és Espanya, un desgavell continu.
ResponElimina