22.11.07

Jornades de reflexió sobre blogs i web 2.0

WEB (Apunteu-vos!)
La Catosfera

3 comentaris:

  1. Això de la catetosfera me l'apunto! Se li ha de reconèixer un punt de...

    ResponElimina
  2. CATXONDEO AUTOIRÒNIC? A la vida cal ser molt autocrític. Res no és seriós, i nosaltres menys que ningú.

    ResponElimina
  3. Toni, veig una oclusiva diferència entre el títol del teu apunt i el de les jornades. Imagino que no ho hauràs fet a posta... (més autoironia)

    ResponElimina