Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Això de la catetosfera me l'apunto! Se li ha de reconèixer un punt de...
CATXONDEO AUTOIRÒNIC? A la vida cal ser molt autocrític. Res no és seriós, i nosaltres menys que ningú.
Toni, veig una oclusiva diferència entre el títol del teu apunt i el de les jornades. Imagino que no ho hauràs fet a posta... (més autoironia)
Això de la catetosfera me l'apunto! Se li ha de reconèixer un punt de...
ResponEliminaCATXONDEO AUTOIRÒNIC? A la vida cal ser molt autocrític. Res no és seriós, i nosaltres menys que ningú.
ResponEliminaToni, veig una oclusiva diferència entre el títol del teu apunt i el de les jornades. Imagino que no ho hauràs fet a posta... (més autoironia)
ResponElimina