Gràcies Vicenç Corbera de Can Maura (a.c.s.)
Gràcies Manel San Francisco de Can Raspall
Gràcies Albert Fàbrega (blog)
Gràcies Enric Ortega (Museu Arxiu de Vilassar de Dalt)
Aprofito per a recomanar-vos aquest blog sobre megalitisme andorrà: David Gálvez Casellas

http://diarimaresme.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2263&Itemid=7
ResponEliminaToni,
ResponEliminaMolt bona feina de difusió per part de tots. Felicitats als involucrats en la recuperació de la Pedra del Diable. L'informe m'ha semblat molt seriós.
Gràcies també pel vincle al meu blog, que s'agraeix moltíssim, essent com és el primer mai establert per ningú. Només un parell d'aclariments per no despertar expectatives que després no s'acabaran de satisfer: el meu blog només dedica un parell d'escrits específics a l'assumpte del megalitisme a Andorra i les fotos que acompanyen els texts no són de monuments andorrans (els he tret de la xarxa).
Una abraçada,
David Gálvez Casellas
L'administració també funciona, doncs.
ResponElimina