Plou. El cel tot gris llisca cap al sud prenyat de líquides promeses. Núvols que s'allunyen com mentides passades. Núvols que suren i ens salven de la mort. Plou. Pregarem un altre dia perquè l'aigua ompli la riera. Pregarem perquè corrin sempre els caragols. Les serps que dormen al seu cau somien la primavera. Plou. ¿No ho veus? L'amor ens fa millors...
Música de fons: The Magic Numbers: Hymn for her
Música de fons: The Magic Numbers: Hymn for her

Ho sento, no he pogut acabar de veure el vídeo de Navarra. Quan han enfocat els mocasins ho he deixat córrer. Que fort. I pensar que tots són verges. I el de la guitarra, què hi fot allà? Deu ser un actor, perquè no quadra amb els altres.
ResponEliminaEls mocasins SEBAGO! El de la guitarra és el friki, l'excepció que confirma la menstruació. Colegio Mayor Belagua... 1982-1984... Quins records!!!
ResponEliminaDe debó, que ères un d'aquests? Has estat dalt d'aquest escenari?.
ResponEliminaLa lletra és ben florida... no tens el vídeo?
Totes tenim un passat... ;-)
ResponElimina