2.12.07

MI


14 comentaris:

  1. La Laia aquesta ets tu????

    ResponElimina
  2. Jo? Per què ho dius?¿?

    ResponElimina
  3. Anònim12:49

    Toni! Altra vegada!?
    (Visca, per fi una mica de diversió!)

    ResponElimina
  4. Jo no vaig crear l'escalfabraguetes Diari Vermell ni la putñissima Mireia Galindo, i ara juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal...

    ResponElimina
  5. Anònim13:22

    Doncs al bloc de la Laia Ibànyes dius que vas crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo.

    "Jo vaig crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo, però juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal, bueno, demà no, que és diumenge, dilluns a primera hora.

    Publicat per Toni Ibàñez 02 Des 2007, 02:32"

    Aclareix-te, o encara et cauran a tu les querelles.

    ResponElimina
  6. Jo no responc dels comentaris que alguns desprensius signe amb el meu nom. N'estic més que tip d'aquesta història.

    ResponElimina
  7. Anònim13:30

    Toni, que el saps el conte del pastoret que cridava que venia el llop? Cridava només per fer broma, no hi havia cap llop; però al final hi va haver llop, i es va cruspir el pastoret.

    No tens remei, Toni; i tens la credibilitat d'un pastoret.

    ResponElimina
  8. Ni pastorets ni hòsties. Mira anònim: ¿quina culpa tinc jo que la gent es dediqui a crear blogs amb "mètodes" meus? ¿És que jo sóc per ventura Déu, que pot controlar la Catosfera? Amb la feinada que tinc!

    ResponElimina
  9. Anònim13:41

    A veure, Toni, tu has escrit això a les 12:59 PM d'avui 2 de desembre de 2007 (amb el teu perfil de blogger, per tant, ets tu)

    "Jo no vaig crear l'escalfabraguetes Diari Vermell ni la putñissima Mireia Galindo, i ara juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal..."

    Però abans, a les 02:32 AM d'aquesta matinada, algú havia escrit això al bloc de la Laia Ibanyes

    "Jo vaig crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo, però juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal, bueno, demà no, que és diumenge, dilluns a primera hora.

    Publicat per Toni Ibàñez 02 Des 2007, 02:32"

    Quines coincidències textuals, no? Només que allà dius "NO", aquí "SÍ", i a saber què diràs a un altre lloc.No tens credibilitat.

    ResponElimina
  10. Doncs no vegis la credibilitat que tens tu, que signes com anònim, tros de pallasso!

    Mira: la contradicció forma part del meu "mètode". Contradint-me afavoreixo la LLIBERTAT, perquè aleshores la gent pot escollir el que millor li sembli: si vol pensar que SÍ, pensa que sí; i si vol pensar que NO, doncs pensa que no.

    Ho entens, tros de pallasso anònim? O és molt complicat per a tu?

    ResponElimina
  11. Anònim16:51

    Toni, celebro de veritat que hagis arribat, ni que sigui de rebot, al meu mètode. T'esperava ansiosament i estic segura que podem aprendre bastant l'un de l'altre.
    De moment simplement et dono la benvinguda, però mira el teu mail. No serà el darrer.

    ResponElimina
  12. Anònim19:14

    A mi tan me fot qui és la Laia aquesta però el que està clar és que hi ha un clar guanyador al repte que em va plantejar: JO! je je je

    PD: a veure si per una vegada a la vida no em censuren en aquest bloc...

    ResponElimina
  13. Aquí no "censurem" ningú, roi, simplement publiquem el que ens passa pels collons, res més.

    ResponElimina
  14. Anònim19:36

    Diga-li "H"

    ResponElimina