Jo no vaig crear l'escalfabraguetes Diari Vermell ni la putñissima Mireia Galindo, i ara juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal...
Doncs al bloc de la Laia Ibànyes dius que vas crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo.
"Jo vaig crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo, però juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal, bueno, demà no, que és diumenge, dilluns a primera hora.
Publicat per Toni Ibàñez 02 Des 2007, 02:32"
Aclareix-te, o encara et cauran a tu les querelles.
Toni, que el saps el conte del pastoret que cridava que venia el llop? Cridava només per fer broma, no hi havia cap llop; però al final hi va haver llop, i es va cruspir el pastoret.
No tens remei, Toni; i tens la credibilitat d'un pastoret.
Ni pastorets ni hòsties. Mira anònim: ¿quina culpa tinc jo que la gent es dediqui a crear blogs amb "mètodes" meus? ¿És que jo sóc per ventura Déu, que pot controlar la Catosfera? Amb la feinada que tinc!
A veure, Toni, tu has escrit això a les 12:59 PM d'avui 2 de desembre de 2007 (amb el teu perfil de blogger, per tant, ets tu)
"Jo no vaig crear l'escalfabraguetes Diari Vermell ni la putñissima Mireia Galindo, i ara juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal..."
Però abans, a les 02:32 AM d'aquesta matinada, algú havia escrit això al bloc de la Laia Ibanyes
"Jo vaig crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo, però juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal, bueno, demà no, que és diumenge, dilluns a primera hora.
Publicat per Toni Ibàñez 02 Des 2007, 02:32"
Quines coincidències textuals, no? Només que allà dius "NO", aquí "SÍ", i a saber què diràs a un altre lloc.No tens credibilitat.
Doncs no vegis la credibilitat que tens tu, que signes com anònim, tros de pallasso!
Mira: la contradicció forma part del meu "mètode". Contradint-me afavoreixo la LLIBERTAT, perquè aleshores la gent pot escollir el que millor li sembli: si vol pensar que SÍ, pensa que sí; i si vol pensar que NO, doncs pensa que no.
Ho entens, tros de pallasso anònim? O és molt complicat per a tu?
Toni, celebro de veritat que hagis arribat, ni que sigui de rebot, al meu mètode. T'esperava ansiosament i estic segura que podem aprendre bastant l'un de l'altre. De moment simplement et dono la benvinguda, però mira el teu mail. No serà el darrer.
La Laia aquesta ets tu????
ResponEliminaJo? Per què ho dius?¿?
ResponEliminaToni! Altra vegada!?
ResponElimina(Visca, per fi una mica de diversió!)
Jo no vaig crear l'escalfabraguetes Diari Vermell ni la putñissima Mireia Galindo, i ara juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal...
ResponEliminaDoncs al bloc de la Laia Ibànyes dius que vas crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo.
ResponElimina"Jo vaig crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo, però juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal, bueno, demà no, que és diumenge, dilluns a primera hora.
Publicat per Toni Ibàñez 02 Des 2007, 02:32"
Aclareix-te, o encara et cauran a tu les querelles.
Jo no responc dels comentaris que alguns desprensius signe amb el meu nom. N'estic més que tip d'aquesta història.
ResponEliminaToni, que el saps el conte del pastoret que cridava que venia el llop? Cridava només per fer broma, no hi havia cap llop; però al final hi va haver llop, i es va cruspir el pastoret.
ResponEliminaNo tens remei, Toni; i tens la credibilitat d'un pastoret.
Ni pastorets ni hòsties. Mira anònim: ¿quina culpa tinc jo que la gent es dediqui a crear blogs amb "mètodes" meus? ¿És que jo sóc per ventura Déu, que pot controlar la Catosfera? Amb la feinada que tinc!
ResponEliminaA veure, Toni, tu has escrit això a les 12:59 PM d'avui 2 de desembre de 2007 (amb el teu perfil de blogger, per tant, ets tu)
ResponElimina"Jo no vaig crear l'escalfabraguetes Diari Vermell ni la putñissima Mireia Galindo, i ara juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal..."
Però abans, a les 02:32 AM d'aquesta matinada, algú havia escrit això al bloc de la Laia Ibanyes
"Jo vaig crear el Diari Vermell i la Mireia Galindo, però juro i perjuro que la Laia aquesta del meu mètode és una IMPOSTORA. I demà li foto una querella criminal, bueno, demà no, que és diumenge, dilluns a primera hora.
Publicat per Toni Ibàñez 02 Des 2007, 02:32"
Quines coincidències textuals, no? Només que allà dius "NO", aquí "SÍ", i a saber què diràs a un altre lloc.No tens credibilitat.
Doncs no vegis la credibilitat que tens tu, que signes com anònim, tros de pallasso!
ResponEliminaMira: la contradicció forma part del meu "mètode". Contradint-me afavoreixo la LLIBERTAT, perquè aleshores la gent pot escollir el que millor li sembli: si vol pensar que SÍ, pensa que sí; i si vol pensar que NO, doncs pensa que no.
Ho entens, tros de pallasso anònim? O és molt complicat per a tu?
Toni, celebro de veritat que hagis arribat, ni que sigui de rebot, al meu mètode. T'esperava ansiosament i estic segura que podem aprendre bastant l'un de l'altre.
ResponEliminaDe moment simplement et dono la benvinguda, però mira el teu mail. No serà el darrer.
A mi tan me fot qui és la Laia aquesta però el que està clar és que hi ha un clar guanyador al repte que em va plantejar: JO! je je je
ResponEliminaPD: a veure si per una vegada a la vida no em censuren en aquest bloc...
Aquí no "censurem" ningú, roi, simplement publiquem el que ens passa pels collons, res més.
ResponEliminaDiga-li "H"
ResponElimina