10.12.07

La línia vermella d'ERC


5 comentaris:

  1. Anònim19:50

    ERC botiflers, Treserras dimissió, visca la CUP, etc, etc. Tòpics per a un típic mal govern.
    Signa: un català decebut.

    ResponElimina
  2. Benvingut al club!

    ResponElimina
  3. Anònim20:22

    Dius que han tancat TV3 al País Valencià? Però en quin país vivim! Però per què tenen tanta mania al catalanisme? Si sense Catalunya no són res...

    ResponElimina
  4. No entenc quina és la jugada d'ERC. Vaig voler creure que un pacte de govern amb els Socialistes podia ser bò pel país; vull creure que ERC segueix tenint Catalunya i els catalans com a prioritat; voldria creure que el meu país no s'està diluïnt en un mar d'incompetència i grisor política; ....

    RIP, Catalunya?

    ResponElimina
  5. En tot cas RIP ERC, que ha demostrat descaradament que només l'interessa el poder, la poltrona, deixant el país en un estat lamentable, en mans espanyolistes... Ho pagarà car. Els que no se'n vagin al CUP encara votaran CiU... O s'abstindran directament. Si jo fos militant d'ERC no m'ho pensaria gaire.

    ResponElimina