15.12.07

Plou

Plou a Vallromanes. Bufa vent del nord. Les gotes esquitxen el vidre. Cauen les fulles darreres. De nit, amb la glaçada, potser serà neu i demà ens llevarem tots blancs... Plou. Quina alegria!

1 comentari:

  1. Resumiendo un gran día LLUVIOSO jaja.

    Per mi son els millors dies de l’any ara bé quan ho pots veure al costat de la xemeneia.

    Salut i bon cap de setmana.

    ResponElimina