Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Quan de mi, finalment, sols quedaran les lletresposades com ocells damunt els cables tensosdels esperits fidels als himnes de la vida,un martell plorarà per la llum apagada...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada