Us felicito pel programa Capvespre mai l’havia escoltat sencer però avui que tenia una estoneta per relaxar-me l’he escoltat i esta molt bé (el poema molt bonic, les recomanacions del Joan molt interessants i la música molt ben escollida ;)jaja).
Si pots estaria bé que de tant en tant posessis alguna actuació o l’agenda de el casal de Vallromanes perquè la veritat que val molt la pena i segur que més d’un anirà a pasar la tarda.
Bon poema, bon autor.
ResponEliminaHola Toni!
ResponEliminaUs felicito pel programa Capvespre mai l’havia escoltat sencer però avui que tenia una estoneta per relaxar-me l’he escoltat i esta molt bé (el poema molt bonic, les recomanacions del Joan molt interessants i la música molt ben escollida ;)jaja).
Si pots estaria bé que de tant en tant posessis alguna actuació o l’agenda de el casal de Vallromanes perquè la veritat que val molt la pena i segur que més d’un anirà a pasar la tarda.
Que vagi molt bé per Granollers
Salut