No penso votar ZP perquè el meu vot val molt més que 400 €. No penso votar Rajoy perquè la seva catalanofòbia és vomitiva. No votaré en blanc perquè ho trobo inútil. Votaré l'opció que consideri més profitosa per a Catalunya.
Ja saps què et diré, però ho haig d'aprofitar, ara que et mostres indecís.
Vota en Joan Herrera, que és l'únic que porta des del 2004 alertant dels principals problemes de l'estat (infraestructures, política fiscal i econòmica, política ambiental) i l'únic que s'hi presenta amb una proposta valenta però alhora realista: reformar la constitució abans del 2012 per avançar cap a un Estat Federal i plurinacional.
En fi, sort a les urnes, sovint no l'encertem a posar-hi la papereta!
Duran NO, caca, lleig!
ResponEliminaLa millor opció per a Catalunya es deixar de votar per a Espanya.
Jo tampoc no votaré ni Zapatero ni Rajoy, ja que és la tria entre el dolent i el pitjor.
ResponEliminaJa saps què et diré, però ho haig d'aprofitar, ara que et mostres indecís.
ResponEliminaVota en Joan Herrera, que és l'únic que porta des del 2004 alertant dels principals problemes de l'estat (infraestructures, política fiscal i econòmica, política ambiental) i l'únic que s'hi presenta amb una proposta valenta però alhora realista: reformar la constitució abans del 2012 per avançar cap a un Estat Federal i plurinacional.
En fi, sort a les urnes, sovint no l'encertem a posar-hi la papereta!