26.1.08

Primera jornada catosfèrica

Inauguració institucional


Taula Blocs i educació
Pitu Martínez, Anna Pérez, Núria Prunés, Enric Gil i JA Donaire

Sopant al Sagardi del carrer Sant Roc

4 comentaris:

  1. Anònim12:33

    Me'n alegro que tot vagi bé. No he pogut assistir-hi enguany... Ja se sap, 2n de batxillerat, preavaluació, treballs de recerca i obligacions fora dels estudis. Però tinc la total confiança que podré assistir a les següents edicions (i de veure un resum no fotogràfic de les trobades).

    ResponElimina
  2. Anònim15:41

    Xè, Toni, va ser un gust conèixer en persona l'inventor del terme de moda aquestos dies ;)

    ResponElimina
  3. Anònim21:23

    Gràcies, Toni, per pensar en mi per a la ponència d'educació. Va ser una magnífica experiència.

    Ens veiem demà!

    ResponElimina
  4. Gràcies pels posts i les fotos! Va estar bé conèixer persones que no ens havíem vist mai abans

    ResponElimina