Me'n alegro que tot vagi bé. No he pogut assistir-hi enguany... Ja se sap, 2n de batxillerat, preavaluació, treballs de recerca i obligacions fora dels estudis. Però tinc la total confiança que podré assistir a les següents edicions (i de veure un resum no fotogràfic de les trobades).
Me'n alegro que tot vagi bé. No he pogut assistir-hi enguany... Ja se sap, 2n de batxillerat, preavaluació, treballs de recerca i obligacions fora dels estudis. Però tinc la total confiança que podré assistir a les següents edicions (i de veure un resum no fotogràfic de les trobades).
ResponEliminaXè, Toni, va ser un gust conèixer en persona l'inventor del terme de moda aquestos dies ;)
ResponEliminaGràcies, Toni, per pensar en mi per a la ponència d'educació. Va ser una magnífica experiència.
ResponEliminaEns veiem demà!
Gràcies pels posts i les fotos! Va estar bé conèixer persones que no ens havíem vist mai abans
ResponElimina