11.2.08

Bienvenido a la Losantosfera

2 comentaris:

  1. Anònim13:46

    Aquest no-blog és infumable. Pitjor que les pintades de Vallromanes. De vegades el laconisme és més agraït.

    ResponElimina
  2. Anònim16:02

    a mi me encanta el blog de losantos

    recomiendo este video de youtube http://www.youtube.com/watch?v=lIsuAsCJEgw

    ResponElimina