Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Aquest no-blog és infumable. Pitjor que les pintades de Vallromanes. De vegades el laconisme és més agraït.
a mi me encanta el blog de losantosrecomiendo este video de youtube http://www.youtube.com/watch?v=lIsuAsCJEgw
Aquest no-blog és infumable. Pitjor que les pintades de Vallromanes. De vegades el laconisme és més agraït.
ResponEliminaa mi me encanta el blog de losantos
ResponEliminarecomiendo este video de youtube http://www.youtube.com/watch?v=lIsuAsCJEgw