Fa més de 4 anys que llegeixo regularment amb la meva palm i és perfecte; sempre porto damunt més de 30 llibres (viatges, espera al dentista, a ca els sogres, etc...). Eeep! Que on estigui un llibre de debò fora aparells, però cadascún té els seus avantatges.
Fa més de 4 anys que llegeixo regularment amb la meva palm i és perfecte; sempre porto damunt més de 30 llibres (viatges, espera al dentista, a ca els sogres, etc...).
ResponEliminaEeep! Que on estigui un llibre de debò fora aparells, però cadascún té els seus avantatges.