13.2.08

El Futur dels Llibres

descargar la revista

ENTRELLUM FOTOBLOG

1 comentari:

  1. Fa més de 4 anys que llegeixo regularment amb la meva palm i és perfecte; sempre porto damunt més de 30 llibres (viatges, espera al dentista, a ca els sogres, etc...).
    Eeep! Que on estigui un llibre de debò fora aparells, però cadascún té els seus avantatges.

    ResponElimina