Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
No acabo d'entendre perquè poses la darrera dada... hehe, apa, gaudeix de l'èxit!
Hola Toni:Et deixo la reflexió al voltant de la catosfera i la catosfera sociològica..http://www.joserodriguez.info/bloc/?p=102
No acabo d'entendre perquè poses la darrera dada... hehe, apa, gaudeix de l'èxit!
ResponEliminaHola Toni:
ResponEliminaEt deixo la reflexió al voltant de la catosfera i la catosfera sociològica..
http://www.joserodriguez.info/bloc/?p=102