Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Felicitats a tu i al Tonet.
Doncs Felicitats ^_^I ja que hi sóc, un Cardcrush de regal:http://www.zorkky.es/imagenes/toni.gif(es llegeix en sentit oriental)
Moltíssimes gràcies, Zorkky! M'ha agradat molt. T'hauré de nombrar caricaturista oficial d'ENTRELLUM.
Enhorabona. Et segueixo amb força regularitat, encara que no ho digui.
L'enhorabona, autoritat!.
Vas llançat, Toni. Segur que m'atraparàs aviat en enllaços, al ritme que portes.Una abraçada ebrenca-vallesana
Felicitats a tu i al Tonet.
ResponEliminaDoncs Felicitats ^_^
ResponEliminaI ja que hi sóc, un Cardcrush de regal:
http://www.zorkky.es/imagenes/toni.gif
(es llegeix en sentit oriental)
Moltíssimes gràcies, Zorkky! M'ha agradat molt. T'hauré de nombrar caricaturista oficial d'ENTRELLUM.
ResponEliminaEnhorabona. Et segueixo amb força regularitat, encara que no ho digui.
ResponEliminaL'enhorabona, autoritat!.
ResponEliminaVas llançat, Toni. Segur que m'atraparàs aviat en enllaços, al ritme que portes.
ResponEliminaUna abraçada ebrenca-vallesana