4.3.08

Autoritat 200

Fa 3 mesos i mig ENTRELLUM assolia l'autoritat 100 de Technorati. Avui ha arribat a l'autoritat 200. El número d'enllaços és de 1.400. Les xifres són les xifres. Collonudes. Feliciteu-me.


Jo, a més d'autofelicitar-me, felicitaré també mon pare. Avui el Tonet fa 72 anys. Això sí, que és tenir autoritat!

6 comentaris:

  1. Felicitats a tu i al Tonet.

    ResponElimina
  2. Doncs Felicitats ^_^
    I ja que hi sóc, un Cardcrush de regal:

    http://www.zorkky.es/imagenes/toni.gif
    (es llegeix en sentit oriental)

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies, Zorkky! M'ha agradat molt. T'hauré de nombrar caricaturista oficial d'ENTRELLUM.

    ResponElimina
  4. Enhorabona. Et segueixo amb força regularitat, encara que no ho digui.

    ResponElimina
  5. L'enhorabona, autoritat!.

    ResponElimina
  6. Vas llançat, Toni. Segur que m'atraparàs aviat en enllaços, al ritme que portes.

    Una abraçada ebrenca-vallesana

    ResponElimina