- Enllestint el capítol sobre Literatura 2.0 que formarà part d'un llibre col·lectiu.
- Confirmada l'assistència a la trobada informal entre el conseller Josep Huguet i diversos blocaires catalans (posposada el 3 de març) que tindrà lloc el 3 d'abril, dijous, a 2/4 de 7 de la tarda a la seu del departament d'Innovació, Universitats i Empresa per tractar temes com els blocs, la catosfera, la web 2.0, el twitter, etc.
- El millor formatge del món és el Cabrales.
- Tota la tarda escoltant Schiller.
- Demà toca treballar.

i te'n fies de l'Huguet? Ves-hi amb compte, que et prendrà fins i tot els calçotets i en sortiràs escaldat. A més, d'un ignorant mai s'apren res, absolutament res. Una pèrdua de temps, vaja¡
ResponEliminaHas vist que l'Huguet fa un any i mig que no actualitza el seu bloc?!
ResponEliminaManel: sóc una persona oberta i curiosa... la trobada pot ser interessant, com ho va ser la que vam fer amb l'Artur Mas. El Sr. Huguet (segons la Viquipèdia) té dues carreres: Enginyer industrial i història. Quantes en tens tu?
ResponEliminaAnònim: suposo que ara, d'ençà que és conseller, no deu tenir massa temps per actualitzar-lo.
Senyor Ibáñez,
ResponEliminaSiposo que quan vagi a veure al senyor Huguet li explicarà l'opinió que li mereixen els "botiflers de l'avellana". No espero menys de vostè, i estic segur que els dos títols universitaris del senyor Huguet no l'impressionaran tant com per a fer-lo silenciar les seves veritables opinions. No crec que vostè sigui dels que es comporta dòcilment amb l'autoritat o la jerarquia i alhora és un perdonavides amb els més humils.
També li diré que hi ha molt imbècil llegit i llicenciat (i no dic que sigui el cas que ens ocupa) i que valorar les persones només per la seva titulació, o desqualificar-les per les que no tenen, no és precisament un senyal d'intel·ligència, sinó només d'elitisme un xic esnob.