- Enllestint el capítol sobre Literatura 2.0 que formarà part d'un llibre col·lectiu.
- Confirmada l'assistència a la trobada informal entre el conseller Josep Huguet i diversos blocaires catalans (posposada el 3 de març) que tindrà lloc el 3 d'abril, dijous, a 2/4 de 7 de la tarda a la seu del departament d'Innovació, Universitats i Empresa per tractar temes com els blocs, la catosfera, la web 2.0, el twitter, etc.
- El millor formatge del món és el Cabrales.
- Tota la tarda escoltant Schiller.
- Demà toca treballar.
24.3.08
Dia de la Mona
Etiquetes
catosfera,
ciberliteratura,
Josep Huguet,
llibres,
menjar,
Schiller,
web 2.0
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de març
(30)
- Videocomentaristes
- Capvespre 28.3.08
- Cap de setmana
- El futur
- La tragèdia
- Solvitur ambulando
- Marxa ràpida
- Dia de la Mona
- Diumenge de Resurrecció
- A 1.000 km. de casa
- Des de Sant Mateu
- Anar per lliure
- UCP
- Delenda est?
- Indòmita
- L'efecte Montilla
- Primer vídeo amb la nova digital
- Tops
- 44
- Resultats 9-M
- Gris futur
- Molt sospitós
- Tot és contingent
- Vent del nord
- Autoritat 200
- El meu debat
- Primer dilluns de març
- Du weisst nicht
- Capvespre 29.2.08
- Ulleres noves
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

4 comentaris:
i te'n fies de l'Huguet? Ves-hi amb compte, que et prendrà fins i tot els calçotets i en sortiràs escaldat. A més, d'un ignorant mai s'apren res, absolutament res. Una pèrdua de temps, vaja¡
Has vist que l'Huguet fa un any i mig que no actualitza el seu bloc?!
Manel: sóc una persona oberta i curiosa... la trobada pot ser interessant, com ho va ser la que vam fer amb l'Artur Mas. El Sr. Huguet (segons la Viquipèdia) té dues carreres: Enginyer industrial i història. Quantes en tens tu?
Anònim: suposo que ara, d'ençà que és conseller, no deu tenir massa temps per actualitzar-lo.
Senyor Ibáñez,
Siposo que quan vagi a veure al senyor Huguet li explicarà l'opinió que li mereixen els "botiflers de l'avellana". No espero menys de vostè, i estic segur que els dos títols universitaris del senyor Huguet no l'impressionaran tant com per a fer-lo silenciar les seves veritables opinions. No crec que vostè sigui dels que es comporta dòcilment amb l'autoritat o la jerarquia i alhora és un perdonavides amb els més humils.
També li diré que hi ha molt imbècil llegit i llicenciat (i no dic que sigui el cas que ens ocupa) i que valorar les persones només per la seva titulació, o desqualificar-les per les que no tenen, no és precisament un senyal d'intel·ligència, sinó només d'elitisme un xic esnob.
Publica un comentari a l'entrada