
He anat a correus a buscar el paquet provinent de
Biscaia, concretament de Barakaldo, un paquet molt ben embolicat que contenia una funda amb les ulleres graduades que -via
Bloguzz- m'ha enviat
Optica Directa.

L'altre dia va ser un
llibre i avui són unes ulleres. Miop com sóc, vaig acollir-me de seguida a la promoció. Ja feia temps que em rondava pel cap de canviar-me el
look. Entre tots els
models, vaig escollir-ne un de pasta. Em van demanar la graduació i, en pocs dies, vaig rebre el mail que em confirmava l'enviament certificat. M'han sorprès molt gratament. Són lleugeres i divertides. Les patilles de color
burdeus li donen un toc molt xic, a la moda.
Comprar unes ulleres per internet, a preus sense competència i amb un servei impecable, ja no és cap utopia. Una
òptica 2.0, sense intermediars. Qualitat, economia, comoditat, rapidesa... Si vols unes ulleres noves:

Noi,
ResponEliminaM'ho miraré. Sí que són xules les ulleres. Em vaig inscriure a Bloguzz però no m'ho havia mirat amb detall. Ara sí que ho faré.