Toni, jo vindré, no se'm carreguis eh. Ja sé que he escrit en contre d'això, però mai he dit enlloc que no vindria. I totalment en contra no hi estic, ja saps què diuen al pais veí: "por la boca muere el pez", pero crec que vas entendre, encara que t'ofenguessis, la meva idea.
Toni, jo vindré, no se'm carreguis eh. Ja sé que he escrit en contre d'això, però mai he dit enlloc que no vindria. I totalment en contra no hi estic, ja saps què diuen al pais veí: "por la boca muere el pez", pero crec que vas entendre, encara que t'ofenguessis, la meva idea.
ResponEliminaAquí sempre acceptem les crítiques. Les crítiques ens ajuden a millorar. T'apunto, doncs. Ens veiem el 17 de maig!
ResponEliminaMerci.
ResponEliminaAquesta tarda veuràs un article, al meu bloc, parlant-ne.
Per cert, busca un noi pèl-roig amb ulleres de pasta, i coix.