26.4.08

Ha tornat el rossinyol de Can Brotau

No falla. Arriba Sant Jordi i ell també arriba puntual. Aquesta nit l'he pogut escoltar per primer cop enguany. Sempre fa niu al darrere de casa, sota la masia de Can Brotau. Escolteu-lo, és una meravella...


4 comentaris:

  1. Anònim13:41

    Jo vaig acabar fent tard a casa una nit que, tornant de festa, en vaig sentir un. També el vaig gravar, però en molt pitjor qualitat... on deu parar?

    ResponElimina
  2. Anònim17:46

    Bé!!
    Ja han tornat els posts sentimentals y que et fan pensar com és de bonica la natura. Pensava que no tornarien peque amb tanta catosfera...

    seguiré visitan-te!

    petons.

    ResponElimina
  3. Vet-ho aquí! L'altre dia en vaig sentir un i em vaig quedar parat, perquè no sabia que el ocells cantin de nits... Ara ja ho sé: un rossinyol.
    Gràcies

    ResponElimina
  4. Hola Toni. La naturalesa i totes les flors i bestioletes que hi viuen són meravelloses. És fantàstic poder veure tanta vida i tanta bellesa.

    Gràcies per regalar-nos aquesta música i aquesta obra d'art.

    ResponElimina