Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Jo vaig acabar fent tard a casa una nit que, tornant de festa, en vaig sentir un. També el vaig gravar, però en molt pitjor qualitat... on deu parar?
Bé!!Ja han tornat els posts sentimentals y que et fan pensar com és de bonica la natura. Pensava que no tornarien peque amb tanta catosfera...seguiré visitan-te!petons.
Vet-ho aquí! L'altre dia en vaig sentir un i em vaig quedar parat, perquè no sabia que el ocells cantin de nits... Ara ja ho sé: un rossinyol.Gràcies
Hola Toni. La naturalesa i totes les flors i bestioletes que hi viuen són meravelloses. És fantàstic poder veure tanta vida i tanta bellesa.Gràcies per regalar-nos aquesta música i aquesta obra d'art.
Jo vaig acabar fent tard a casa una nit que, tornant de festa, en vaig sentir un. També el vaig gravar, però en molt pitjor qualitat... on deu parar?
ResponEliminaBé!!
ResponEliminaJa han tornat els posts sentimentals y que et fan pensar com és de bonica la natura. Pensava que no tornarien peque amb tanta catosfera...
seguiré visitan-te!
petons.
Vet-ho aquí! L'altre dia en vaig sentir un i em vaig quedar parat, perquè no sabia que el ocells cantin de nits... Ara ja ho sé: un rossinyol.
ResponEliminaGràcies
Hola Toni. La naturalesa i totes les flors i bestioletes que hi viuen són meravelloses. És fantàstic poder veure tanta vida i tanta bellesa.
ResponEliminaGràcies per regalar-nos aquesta música i aquesta obra d'art.