1.4.08

Ja tenim la coberta del llibre!

Tot va començar fa 4 mesos. Una idea, un projecte, una il·lusió i més de 100 persones implicades. Una nova manera d'escriure llibres (blooks). Els tres últims que he fet són obres col·laboratives. Creació compartida. Literatura 2.0.

Els amics de Cossetània m'envien un PDF amb la futura coberta del llibre La catosfera literària. Està molt ben trobada, aquesta imatge de la màquina d'escriure amb el ratolí... Potser encara faran algun retoc, però mireu, mireu quina patxoca que fa:





19:00 Marc Volpini, el dissenyador de Cossetània, m'acaba d'enviar aquesta genial simulació tridimensional de com quedarà el llibre (punxeu-la, punxeu-la):

32 comentaris:

  1. Es un motivo de honda satisfacción estar presente en este libro.

    ·R·

    ResponElimina
  2. Caram, Toni, això dona vertígen! Ara que la criatura literària té cara i ulls, no m'en sé avenir! Per quan està prevista la seva venda a les llibreries? Això s'ha de celebrar! Si em punxen no em treuen sang avui... Aquesta és una d'aquelles coses que et fan pujar la moral, tan de baixa darrerament. Gràcies per tot de nou, Toni, a tú i a tota la gent que heu fet possible aquest llibre. Felicitats!. En seguim parlant!.

    ResponElimina
  3. Anònim15:50

    Doncs la veritat és que és una idea genial. Toc d'atenció als que s'ancoren al passat?

    ResponElimina
  4. Em sembla una xulada!! (Tal vegada hi havera posat el títol dalt).

    Enhorabona i endavant!!!

    ResponElimina
  5. Quan sortirà ?
    Es vendrà per tan sols per internet o també a les llibreries ?

    Felicitats pel projecte. Estic encantat de participar-hi.

    ResponElimina
  6. Es vendrà a les llibreries, serà un llibre de paper, com els d'abans!

    ResponElimina
  7. Rédeu Toni, sí senyor!!!!!
    Molt ben trobada la portada, de color, d'imatge, de sentit... M'encanta, de debò!
    Pts,

    ResponElimina
  8. Que bé! Fa il·lusió veure com avança un projecte com aquest!! I la portada, com diu la Laura,molt ben trobada, sí senyor!!

    ResponElimina
  9. Em reitero, la portada és magnífica: bella i inspirada. Enhorabona per tot el treball que hi ha al darrera.

    ResponElimina
  10. Molt bona coberta. Cossetania sovint l'encerta.

    ResponElimina
  11. Déu-n'hi-dó. Falta ben poc per a que sigui una realitat!

    ResponElimina
  12. Molt maca la portada... felicitats :)

    ResponElimina
  13. Trobo la coberta molt encerta i molt original. Quina il·lusió que fa!!!

    ResponElimina
  14. Estic molt feliç de ser un dels escollits. Ara faré un post sobre el tema. Moltes gràcies!

    ResponElimina
  15. Anònim18:52

    I serem a dintre, quin goig!

    ResponElimina
  16. Trobo que la portada està molt bé però penso que el ratolí hauria de ser "normal" i no un d'aquests tan moderns d'Apple.

    ResponElimina
  17. "je est un autre".

    Està bé.

    ResponElimina
  18. Anònim21:49

    Felicitats!!!

    la imatge de la portada em recordava una altra de molt semblant (casualitats), en aquest enllaç hi ha la imatge del diari del maresme amb la foto + ó - semblant http://albertllado.com/

    ResponElimina
  19. Enhorabona a tots els implicats en el projecte. Estic encantat de formar part del llibre.

    David

    ResponElimina
  20. Bonica, la portada. Ara en faig un comentari al meu bloc.

    ResponElimina
  21. Gràcies per a la informació Toni, i felicitats al dissenyador ja que trobo que és una portada molt encertada... ja tinc ganes de gaudir del llibre i dels seus relats... una forta abraçada !!!

    ResponElimina
  22. Anònim12:30

    Bona feina!
    Per quan la presentació?

    ResponElimina
  23. Anònim16:44

    Hola!
    Fa molta patxoca, aquest llibre, i la foto la he trobat també molt encertada. Estarem atents a les novetats editorials.
    Una pregunta: es pot considerar que un bloc de fotografia pugui formar part de la catosfera? Jo almenys, me'n sento :-)

    Salut i felicitats pel bloc i la feina feta!

    ResponElimina
  24. Anònim0:04

    Quina gran portada i quina il·lusió que fa, aquest llibre 2.0!

    Vegeu el meu post.

    Gràcies, Toni!

    ResponElimina
  25. Em fa molta il.lusió. És un regal. Gràcies per aquesta iniciativa.
    Salutacions des de Girona!

    ResponElimina
  26. Anònim8:24

    hola!!

    sóc el culpable de la fotografia i dissenyador de la portada. Estic molt agraït pels comentaris, em motiven moltíssim!! No estava del tot segur que la gent captaria la idea a primera ullada (per a mi era tant clar...)

    Em sap greu la coincidència amb una altra imatge certament molt similar... d'això Eudald Carbonell en diu convergència evolutiva...


    molta sort amb el llibre!!

    ResponElimina
  27. Independentment que hi surti el meu weblog i molts que segueixo amb devoció em sembla una portada molt encertada. I un llibre comença per la portada.
    Felicitats moltes al dissenyador i a l'editorial per la tria.

    ResponElimina
  28. Gràcies per la idea. Gràcies pel gest.

    http://albertbalada.blogspot.com/2008/04/el-testimoni-ja-s-punt-la-catosfera.html#links

    ResponElimina
  29. Una portada genial. Moltes gràcies als organitzadors i felicitats al dissenyador.

    http://thesilverbluesea.blogspot.com/2008/04/el-llibre-de-la-catosfera.html

    ResponElimina
  30. És una portada preciosa. Farà molt bonic...
    Gràcies per tot!

    ResponElimina
  31. Anònim14:24

    es una portada molt encertada i els blocs seleccionats un 10!!! ja tenc moltes ganes de poder gaudir d'ell.

    felicitats!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina