Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Felicita la noia que recita en anglès.
Felicitada de part teva. L'Alba és una crack.
¿Per què el nostre institut està ple de gent i no de persones? Fan fàstic (somriure irònic)Fins demà!
Quina gràcia sentir recitar aquest poema en tantes llengues. Felicitats a tots!...i sobretot a qui ha recitat en italià...hahahahaah.....
Felicita la noia que recita en anglès.
ResponEliminaFelicitada de part teva. L'Alba és una crack.
ResponElimina¿Per què el nostre institut està ple de gent i no de persones?
ResponEliminaFan fàstic (somriure irònic)
Fins demà!
Quina gràcia sentir recitar aquest poema en tantes llengues. Felicitats a tots!...i sobretot a qui ha recitat en italià...hahahahaah.....
ResponElimina