27.4.08

Poema multilingüe

La diada de Sant Jordi els meus alumnes de batxillerat de l'IES Gallecs de Mollet del Vallès van recitar el poema "Amb el temps" en sis llengües diferents...


Toni Ibañez on Vimeo.

4 comentaris:

  1. Felicita la noia que recita en anglès.

    ResponElimina
  2. Felicitada de part teva. L'Alba és una crack.

    ResponElimina
  3. Anònim19:47

    ¿Per què el nostre institut està ple de gent i no de persones?
    Fan fàstic (somriure irònic)

    Fins demà!

    ResponElimina
  4. Quina gràcia sentir recitar aquest poema en tantes llengues. Felicitats a tots!...i sobretot a qui ha recitat en italià...hahahahaah.....

    ResponElimina