20.4.08

Sunday


Toni Ibañez on Vimeo

6 comentaris:

  1. Al Baix Camp plou.

    ResponElimina
  2. El vídeo i la foto són d'ahir dissabte al matí.

    ResponElimina
  3. Estic intentant, perquè fins ara no m'ha funcionat, de posar un comentari.
    Tot just per dir que fa goig veure tot el bé que te la vas passant!

    ResponElimina
  4. Quin plaer! A la tarda jo també vaig fer el mateix.... A la Garrotxa!

    ResponElimina
  5. Joan-Pere,

    encara estic esperant els mp3 dels poemes que vaig recitar a Ràdio Arrels...

    ResponElimina