Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Al Baix Camp plou.
El vídeo i la foto són d'ahir dissabte al matí.
Estic intentant, perquè fins ara no m'ha funcionat, de posar un comentari.Tot just per dir que fa goig veure tot el bé que te la vas passant!
Quin plaer! A la tarda jo també vaig fer el mateix.... A la Garrotxa!
Joan-Pere,encara estic esperant els mp3 dels poemes que vaig recitar a Ràdio Arrels...
ets un privilegiat!
Al Baix Camp plou.
ResponEliminaEl vídeo i la foto són d'ahir dissabte al matí.
ResponEliminaEstic intentant, perquè fins ara no m'ha funcionat, de posar un comentari.
ResponEliminaTot just per dir que fa goig veure tot el bé que te la vas passant!
Quin plaer! A la tarda jo també vaig fer el mateix.... A la Garrotxa!
ResponEliminaJoan-Pere,
ResponEliminaencara estic esperant els mp3 dels poemes que vaig recitar a Ràdio Arrels...
ets un privilegiat!
ResponElimina