Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Quina campanya de primàries més dura! La tarda al Godó... mirant com els altres juguen, això si...
Quina campanya de primàries més dura! La tarda al Godó... mirant com els altres juguen, això si...
ResponElimina