Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Gràcies per dir-m'ho, Toni! No sabia que l'Avui es publiqués ahir... Doncs bé, més publicitat per a la causa! Per cert, confirmo la meva assistència el 17, encara que hagi de tornar a casa fent dit...
Gràcies per dir-m'ho, Toni! No sabia que l'Avui es publiqués ahir... Doncs bé, més publicitat per a la causa! Per cert, confirmo la meva assistència el 17, encara que hagi de tornar a casa fent dit...
ResponElimina