Gràcies a tu, Toni, per creure en aquest projecte des del primer moment. Gràcies per citar-me: ha estat un honor. I gràcies per la vostra hospitalitat.
em sap greu no haver pogut assistir-hi... ahir treballava. però ja m'ha arribat una molt bona referència d'algú que si que va estar amb vosaltres.
enhorabona doncs per tot plegat: el projecte que ja és tangible, la presentació i la bona estona que vau passar junts. des de la feina, em vaig recordar de vosaltres.
S'ha de reconeixer la molta feina que hi has fet. Gràcies. I em sap greu si dic i escric el que penso... Ja he acabat el llibre i l'he comentat... però no canviaré. Tinc aquests gustos. Tot i això m'ha fet il.lusió veure'm. Gràcies una vegada més. Per cert, jo hi falto en aquesta llista.
Gràcies per l'acollida i per la magnífica estona. Tinc el pòster! L'enmarcaré i tant de bo passi als meus bésnets!!! :) Podran dir de mi:"Ella hi va estar!"
Gràcies per donar-nos l'oportunitat de trobar-nos i passar una bona tarda. Tot molt ben organitzat. Per cert, jo estic a la foto però falto a la llista! Una abraçada.
Un llibre que fa patxoca, uns discursets entrenyables, una música de nivell i un públic rendit. L'acte molt ben muntat (tot i que vaig haver d'anar-me'n a les croquetes (hosti, tu!) i això que hi havia per fer-ne tastes amb uns i altres. Felicitats a tos plegats!
Gràcies Toni per aquesta empenta teva sense la qual res del que ahir vam viure hauria estat possible. La presentació em va agradar, molt elegant. I ara tots, cadascú en el seu àmbit, a fer promoció de la criatura, que s'ho val. Ah! M'oblidava, jo sóc el Ricard Garcia de Castells de cartes. Ho dic perquè l'enllaç que surt al prémer el meu nom no és el del meu blog, sinó el d'un homònim meu. Apa, salut i Catosfera!
Em va saber molt de greu no haver-hi anat a l'últim moment... Em vaig quedar penjat a Barcelona! No em van saber indicar bé i vaig perdre l'autobús... Quina ràbia. En fi, Toni, felicitats, ja m'han comentat que l'acte va estar molt ben muntat. Al capdavall, això és el més important.
Com deien alguns al principi, un acte que passa del friquisme popular i malentès al glamour de fer història! Encantada d'haver pogut formar-hi part, de conèixer el teu poble, de desvirtualitzar-me amb tants companys d'estones i de poder formar part de tot això!
Coincideixo amb la majoria. Un acte molt ben organitzat. Cal felicitar tothom. Disparo sense saber ben bé qui va fer què: Ajuntament de Valromanes, Regiduria de Cultura, Mariluz, Toni Ibáñez, Editorial Cossetània? El piscolabis va ser més generós del que sol ser el cas en actes d'aquests. La Jar Band va estar molt bé. El Jaume Comas, inpressionant (és impactant veure la força que tenen les paraules dites, recitades, llegides per un professional).
Ara, discrepo amb això que no som uns freaks... Un cop ens van deixar campant entre copes de vi i croquetes, se'ns veia força el llautó sota la seda. Je!
Bones Toni! Jo també crec que se t'ha de felicitar per carregar amb tota la maquinària que devia suposar l'acte. Merci! Seria possible enviar la foto de familia a tots els que hi sortim via mail? Així la tenim per quan l'haguem d'ensenyar als néts. Jo també tinc el pòster a punt d'instal·lar-se a la paret de casa... Un petó
Felicitats de nou pel muntatge d'ahir. Va quedar molt bé i vaig xalar com un crio. Records a la Mariluz i felicita-la també per la implicació de la regidoria de Cultura de Vallromanes
Gràcies Toni i felicitats a tots els qui hi vau dedicar més hores de les que podíeu. L'acte va ser esplèndid. Tot tant ben organitzat, de primera, igual que l'edició del llibre. Va ser un luxe i un plaer poder ser-hi i gaudir-ne. Gràcies, altra vegada, Toni
"Mama, io sono qui" o "nosaltres, també vam ser-hi". D'ací uns anys recordarem aquest acte entranyable, una bona estona per desvirtualitzar-nos, traspassar la porta estelar i compartir una xerrada entre vells lectors i nous amics.
Toni...amb una sola paraula, una presentació catosfèrica EXCEL·LENT! I molta il·lusió per sentir el meu poema rere la veu d'en Jaume Comes i el so d’uns músics de jazz amb passió adolescent... i per poder conèixer els blogaires en persona, com en Ricard Garcia, el Jesús M. Tibau... Gràcies en persona per fer-ho tot possible!
Gràcies a tu, Toni, i a tots els que han fet possible que aquesta Catosfera literària'08, que va començar com una proposta engrescadora, s'hagi convertit en una realitat. Felicitats per la cura en la presentació i tots els detalls, així com per l'amabilitat. Per cert, molt bona la Jar Band!
Gràcies a tu, Toni, per creure en aquest projecte des del primer moment. Gràcies per citar-me: ha estat un honor. I gràcies per la vostra hospitalitat.
ResponEliminaTornarem per Vallromanes!
Gràcies les teves Banyes, de tot cor, per fer-ho possible.
ResponEliminaGràcies a tu. Molt ben muntat. Un dia per recordar!
ResponEliminaem sap greu no haver pogut assistir-hi... ahir treballava. però ja m'ha arribat una molt bona referència d'algú que si que va estar amb vosaltres.
ResponEliminaenhorabona doncs per tot plegat: el projecte que ja és tangible, la presentació i la bona estona que vau passar junts. des de la feina, em vaig recordar de vosaltres.
petons i llepades literàries!
S'ha de reconeixer la molta feina que hi has fet. Gràcies. I em sap greu si dic i escric el que penso... Ja he acabat el llibre i l'he comentat... però no canviaré. Tinc aquests gustos. Tot i això m'ha fet il.lusió veure'm. Gràcies una vegada més.
ResponEliminaPer cert, jo hi falto en aquesta llista.
M'he estat buscant a les fotos i no m'he trobat, potser no vaig venir...
ResponEliminaQuina pena haver-m'ho perdut, si hi havia concert i tot!
Salut a tots i enhorabona a pesar del què es digui!
Gràcies per l'acollida i per la magnífica estona.
ResponEliminaTinc el pòster! L'enmarcaré i tant de bo passi als meus bésnets!!! :)
Podran dir de mi:"Ella hi va estar!"
Gràcies per donar-nos l'oportunitat de trobar-nos i passar una bona tarda. Tot molt ben organitzat.
ResponEliminaPer cert, jo estic a la foto però falto a la llista!
Una abraçada.
Un llibre que fa patxoca, uns discursets entrenyables, una música de nivell i un públic rendit. L'acte molt ben muntat (tot i que vaig haver d'anar-me'n a les croquetes (hosti, tu!) i això que hi havia per fer-ne tastes amb uns i altres. Felicitats a tos plegats!
ResponEliminaHola Toni, jo no hi surto.
ResponEliminaGràcies per tot!
Gràcies Toni per aquesta empenta teva sense la qual res del que ahir vam viure hauria estat possible.
ResponEliminaLa presentació em va agradar, molt elegant. I ara tots, cadascú en el seu àmbit, a fer promoció de la criatura, que s'ho val.
Ah! M'oblidava, jo sóc el Ricard Garcia de Castells de cartes. Ho dic perquè l'enllaç que surt al prémer el meu nom no és el del meu blog, sinó el d'un homònim meu.
Apa, salut i Catosfera!
Em va saber molt de greu no haver-hi anat a l'últim moment... Em vaig quedar penjat a Barcelona! No em van saber indicar bé i vaig perdre l'autobús... Quina ràbia. En fi, Toni, felicitats, ja m'han comentat que l'acte va estar molt ben muntat. Al capdavall, això és el més important.
ResponEliminaCom deien alguns al principi, un acte que passa del friquisme popular i malentès al glamour de fer història! Encantada d'haver pogut formar-hi part, de conèixer el teu poble, de desvirtualitzar-me amb tants companys d'estones i de poder formar part de tot això!
ResponEliminaTambé hi falto a la llista!
Cuida't i bona feina!
Coincideixo amb la majoria. Un acte molt ben organitzat. Cal felicitar tothom. Disparo sense saber ben bé qui va fer què: Ajuntament de Valromanes, Regiduria de Cultura, Mariluz, Toni Ibáñez, Editorial Cossetània? El piscolabis va ser més generós del que sol ser el cas en actes d'aquests. La Jar Band va estar molt bé. El Jaume Comas, inpressionant (és impactant veure la força que tenen les paraules dites, recitades, llegides per un professional).
ResponEliminaAra, discrepo amb això que no som uns freaks... Un cop ens van deixar campant entre copes de vi i croquetes, se'ns veia força el llautó sota la seda. Je!
Altre cop enhorabona a tots!
D.
Moltes gràcies a tu, Toni!
ResponEliminaAhir va ser un gran vespre, espero que fos un primer pas i que tot això continuï!
Bones Toni!
ResponEliminaJo també crec que se t'ha de felicitar per carregar amb tota la maquinària que devia suposar l'acte. Merci!
Seria possible enviar la foto de familia a tots els que hi sortim via mail? Així la tenim per quan l'haguem d'ensenyar als néts.
Jo també tinc el pòster a punt d'instal·lar-se a la paret de casa...
Un petó
Felicitats de nou pel muntatge d'ahir. Va quedar molt bé i vaig xalar com un crio.
ResponEliminaRecords a la Mariluz i felicita-la també per la implicació de la regidoria de Cultura de Vallromanes
FELICITATS, VA SER TOT PERFECTE!!! UNA ABRAÇAD AI ENDAVANT!!!
ResponEliminaGràcies a tu, Toni! Sí que ets tossut com un porcellet de llet, sí... La posada en escena va ser esplèndida, i la festa, inoblidable.
ResponEliminaGràcies Toni i felicitats a tots els qui hi vau dedicar més hores de les que podíeu. L'acte va ser esplèndid. Tot tant ben organitzat, de primera, igual que l'edició del llibre. Va ser un luxe i un plaer poder ser-hi i gaudir-ne. Gràcies, altra vegada, Toni
ResponElimina"Mama, io sono qui" o "nosaltres, també vam ser-hi". D'ací uns anys recordarem aquest acte entranyable, una bona estona per desvirtualitzar-nos, traspassar la porta estelar i compartir una xerrada entre vells lectors i nous amics.
ResponEliminaFoto de Família
ResponEliminaMoltes gràcies altre cop!
ResponEliminaToni...amb una sola paraula, una presentació catosfèrica EXCEL·LENT!
ResponEliminaI molta il·lusió per sentir el meu poema rere la veu d'en Jaume Comes i el so d’uns músics de jazz amb passió adolescent... i per poder conèixer els blogaires en persona, com en Ricard Garcia, el Jesús M. Tibau...
Gràcies en persona per fer-ho tot possible!
Gràcies a tu, Toni, i a tots els que han fet possible que aquesta Catosfera literària'08, que va començar com una proposta engrescadora, s'hagi convertit en una realitat.
ResponEliminaFelicitats per la cura en la presentació i tots els detalls, així com per l'amabilitat.
Per cert, molt bona la Jar Band!