9.5.08

Ja els tenim aquí!

Jordi Ferré m'envia per mail aquestes dues fotos...

I em diu que ja vénen cap a Vallromanes amb el missatger. Friso, friso, frisooooooooooooooooooo

7 comentaris:

  1. Quines ganes tinc de veure'l!!!

    ResponElimina
  2. Coi, Toni, aixís entre tú i jo... Digues-li al missatger que pel mateix preu allargui una mica més la ruta i es passi per Sant Celoni, no?... Això té molt bona pinta!!! És increible!!!

    ResponElimina
  3. Anònim14:51

    Quin goig que fa!!

    ResponElimina
  4. Anònim15:44

    Doncs si, la veritat... han quedat molt macos! La recompensa a aquests mesos de feina i espera :-).

    ResponElimina
  5. Ooooh! quina pinta que fan!!!
    Posa-me'n dues dotzenes...
    Ja falta ben poc!

    ResponElimina
  6. Tu ho sabràs prou bé del primer llibre que et varen publicar, com em va passar a mi amb "el marmessor" agafar-lo, obrir-lo, tocar-lo, gairebé abraçar-lo com si fos un fill, és tota una emoció.
    M'en vaig demanar dos a la gent de Cossetània, suposo vindràn per correus.

    ResponElimina
  7. L'emoció sempre existeix, encara que n'hagis publicat abans més.

    Demana, demana'n, que si no t'espaviles te'n quedaràs sense...

    ResponElimina