10.5.08

Podcast de L'Internauta

Ja han penjat el podcast del programa L'internauta sobre LCL. Va ser una agradable tertúlia amb Vicent Partal, Núria Masdéu i Xavi Caballé.

4 comentaris:

  1. Anònim11:47

    Toni, el programa de L'internauta en que parlarien del llibre no era avui vespre a les 23h? Jo que ja m'havia preparat per escoltar-lo en directe :S

    ResponElimina
  2. El posaran aquestas nit, però el vam gravar dijous i el van penjar al web ahir.

    ResponElimina
  3. Hola Toni. He escoltat el programa de l'internauta, i m'ha agradat molt l'entrevista. Crec que tens raó, els blogs ens permeten relacionar-nos els uns amb els altres mitjançant la literatura en català, ja sigui des de la creació o des de l'assaig.

    Salutacions cordials.

    ResponElimina
  4. Benvolguts tots-totes! Jo no podré ser a Vallromanes, doncs treballo tots els dissabtes del món ;)
    Us seguiré via internet, com sempre.

    Salut i felicitats a tots-totes, molt-moltes!

    ResponElimina