Coi, Toni, aixís entre tú i jo... Digues-li al missatger que pel mateix preu allargui una mica més la ruta i es passi per Sant Celoni, no?... Això té molt bona pinta!!! És increible!!!
Tu ho sabràs prou bé del primer llibre que et varen publicar, com em va passar a mi amb "el marmessor" agafar-lo, obrir-lo, tocar-lo, gairebé abraçar-lo com si fos un fill, és tota una emoció. M'en vaig demanar dos a la gent de Cossetània, suposo vindràn per correus.
Quines ganes tinc de veure'l!!!
ResponEliminaCoi, Toni, aixís entre tú i jo... Digues-li al missatger que pel mateix preu allargui una mica més la ruta i es passi per Sant Celoni, no?... Això té molt bona pinta!!! És increible!!!
ResponEliminaQuin goig que fa!!
ResponEliminaDoncs si, la veritat... han quedat molt macos! La recompensa a aquests mesos de feina i espera :-).
ResponEliminaOoooh! quina pinta que fan!!!
ResponEliminaPosa-me'n dues dotzenes...
Ja falta ben poc!
Tu ho sabràs prou bé del primer llibre que et varen publicar, com em va passar a mi amb "el marmessor" agafar-lo, obrir-lo, tocar-lo, gairebé abraçar-lo com si fos un fill, és tota una emoció.
ResponEliminaM'en vaig demanar dos a la gent de Cossetània, suposo vindràn per correus.
L'emoció sempre existeix, encara que n'hagis publicat abans més.
ResponEliminaDemana, demana'n, que si no t'espaviles te'n quedaràs sense...