Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Toni, el programa de L'internauta en que parlarien del llibre no era avui vespre a les 23h? Jo que ja m'havia preparat per escoltar-lo en directe :S
El posaran aquestas nit, però el vam gravar dijous i el van penjar al web ahir.
Hola Toni. He escoltat el programa de l'internauta, i m'ha agradat molt l'entrevista. Crec que tens raó, els blogs ens permeten relacionar-nos els uns amb els altres mitjançant la literatura en català, ja sigui des de la creació o des de l'assaig. Salutacions cordials.
Benvolguts tots-totes! Jo no podré ser a Vallromanes, doncs treballo tots els dissabtes del món ;)Us seguiré via internet, com sempre.Salut i felicitats a tots-totes, molt-moltes!
Toni, el programa de L'internauta en que parlarien del llibre no era avui vespre a les 23h? Jo que ja m'havia preparat per escoltar-lo en directe :S
ResponEliminaEl posaran aquestas nit, però el vam gravar dijous i el van penjar al web ahir.
ResponEliminaHola Toni. He escoltat el programa de l'internauta, i m'ha agradat molt l'entrevista. Crec que tens raó, els blogs ens permeten relacionar-nos els uns amb els altres mitjançant la literatura en català, ja sigui des de la creació o des de l'assaig.
ResponEliminaSalutacions cordials.
Benvolguts tots-totes! Jo no podré ser a Vallromanes, doncs treballo tots els dissabtes del món ;)
ResponEliminaUs seguiré via internet, com sempre.
Salut i felicitats a tots-totes, molt-moltes!