Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Oooooh! Quina emoció, Toni! M'ho he perdut perquè estava ala feina i tot i que m'he escapolit, no ho he vist. He vingut a casa teva i ...bé, només donar-te les gràcies. Felicitats de nou per la moguda i endavant!!!Una abraçada!
Joana, has vist que surt el teu blog al reportatge?
I tant! Per això m'he emocionat!Gràcies de nou i bon cap de setmana!Mmmm...Per cert on dius que és la propera presentació???? ;)
Oooooh! Quina emoció, Toni! M'ho he perdut perquè estava ala feina i tot i que m'he escapolit, no ho he vist. He vingut a casa teva i ...bé, només donar-te les gràcies.
ResponEliminaFelicitats de nou per la moguda i endavant!!!
Una abraçada!
Joana, has vist que surt el teu blog al reportatge?
ResponEliminaI tant! Per això m'he emocionat!
ResponEliminaGràcies de nou i bon cap de setmana!
Mmmm...Per cert on dius que és la propera presentació???? ;)