29.5.08

Reportatge del TN de TV3


3 comentaris:

  1. Oooooh! Quina emoció, Toni! M'ho he perdut perquè estava ala feina i tot i que m'he escapolit, no ho he vist. He vingut a casa teva i ...bé, només donar-te les gràcies.
    Felicitats de nou per la moguda i endavant!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Joana, has vist que surt el teu blog al reportatge?

    ResponElimina
  3. I tant! Per això m'he emocionat!
    Gràcies de nou i bon cap de setmana!
    Mmmm...Per cert on dius que és la propera presentació???? ;)

    ResponElimina