Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Es que entre agnosticismo (Machado) y gnosticismo (Pessoa) hay una distancia mucho mayor de lo que parece.Àngel Crespo
Hola Toni;acabo de veuret en TV3 surts molt bé!:)un petó.
Hola Toni;
ResponEliminaacabo de veuret en TV3 surts molt bé!
:)
un petó.