Me'l vaig trobar ahir a la bústia: un regal de Josep Porcar, poeta i activista ciberliterari (el seu premiat Blogs de Lletres ja és una referència internacional). El llibre és una joia analògica que conté 40 poemes que primer havien aparegut en edició digital, és a dir, ens trobem davant d'un altre blook. N'ha regalat 100, tots numerats i dedicats. La màgia del número 100: 100 blogaires que hem participat en LCL i 100 exemplars del poemari Els estius. Volums de paper que van néixer a la Xarxa... Llibres que fan història. Gràcies, Josep!
Te'n adones, feu el mateix camí, acabeu fent el mateix camí tots... ja pot haver estat publicat a la xara que el que es busca en definitiva es publicar-ho en paper.
ResponEliminaAh, i no hi ha cap mal, però deixeu-vos doncs de proclamar-vos ciberescriptors i literatura 2.0 i "xorrades" d'aquestes.
ResponEliminaUna cosa no treu l'altra, com la tele no anul·la la ràdio ni la moto elimina la bicicleta. La Xarxa ens deixa escriure lliurement, autopublicar-nos, i el suport paper després ho corrobora. On està el problema?
ResponEliminaNo us auto proclameu ciberescriptors ni anomeneu literatura 2.0 quan simplemen feu el possible per ser editats en paper, o sigui, ser escriptors. Ah, això ja ho he escrit, no ho has rebut o ho has censurat?
ResponEliminaJo en tinc el 85.
ResponElimina