Vam començar divendres amb la presentació a Vallromanes del llibre El vertigen del trapezista de Jesús Tibau. Després el vam entrevistar al programa CAPVESPRE [Escolta'l aquí]. Com que això va quedar una mica eclipsat perquè era la vigília de La Presentació, ara, tranquil·lament, us deixo unes fotos del divendres...

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada