16.5.08

LCL: vídeos & entrevistes & premsa



5 comentaris:

  1. I aquí us deixo el meu comentari:
    http://amudaria.blogspot.com/2008/05/caravanes-de-paraules.html

    Moltes gràcies, una forta abraçada i fins demà !!!

    ResponElimina
  2. I molt aviat, entrevista a Ràdio Sant Celoni, Punt 7 Ràdio 107.7. Això ja no hi ha qui ho aturi...

    ResponElimina
  3. Quina envegeta! Promet que ho he intentat fins a última hora, però definitivament m'ha estat impossible ser a Vallromanes. Al meu bloc us escric una salutació. Gràcies a tots.

    ResponElimina
  4. Felicitats a tots els blogaires per demà. Jo no podré ser amb vosaltres i us envio una abraçada molt fort des de l'ALGUER...Que us ho passeu bomba!

    ResponElimina
  5. Anònim8:53

    Amb vosaltres i de cor, encara fresc l'olor de tinta i de màquines, el tacte setinat, l'esforç de molts, la bellesa del blanc i del negre. Els tinc ara mateix a les mans. Una abraçada virtual, però no menys intensa.

    ResponElimina