
Ahir aquest parell de dos van fer
20 anys. El de l'esquerra és el
Sergi i el de la dreta el
Xavi. Són els nebots més grans que tinc els quals, cosa curiosa, van decidir nàixer el mateix dia. Ho vam celebrar amb un dinar familiar on no van faltar ni els
caragols a la llauna ni els
canalons de la matrona
Cecília. La família no para de créixer. Un nou nét està en camí i alguns ja comencen a portar la xicota... El menjador de Ca n'
Ibanyes se'ns ha quedat petit.
FELICITATS DE PART DEL TIET TONI !!!
Felicitas per la part que et toca!
ResponEliminaFelicitats per el jardí tan net i polit!
Felicitats per les paraules a la Pilar!
felicitats per tot el que has fet!
salutacions i bones vacances!
Toni! Crec que encara no t'hi avia escrit res. Ja em perdonaràs, jeje. Tot i que el vaig mirant.
ResponEliminaTot un honor aparèixer en el teu bloc i com no de veure-hi un comentari d'aquest tipus.
Gracies per aquests petit gran regal !!
I com no, felicitats per aquests gran espai que sembla ser que va creixen dia a dia. Molta sort !
Una abraçada !
Sergi.