Primer matí del curs intensiu d'anglès a l'EOI de Mataró. Seran quatre hores tots els matins laborables de juliol fins al dia 25. A l'aula hi ha una vintena persones, la majoria dones. Durant el curs som professors, però ara fem d'alumnes. Perquè després alguns capsigranys ens retreguin que fem massa vacances! En comptes d'estar a la platja o a la piscina, hem decidit continuar d'aquesta manera la nostra formació permanent.
A l'hora del break m'acosto a la llibreria Robafaves on compro el llibre recomanat per al curs i un altre llibre. No em costa gaire trobar LCL. Torno a l'aula 33. Prenc apunts, faig exercicis, repasso verbs, intento copsar el que diu la professora...
A l'hora del break m'acosto a la llibreria Robafaves on compro el llibre recomanat per al curs i un altre llibre. No em costa gaire trobar LCL. Torno a l'aula 33. Prenc apunts, faig exercicis, repasso verbs, intento copsar el que diu la professora...
VocabulariDemà més.
Starving (afamat, famèlic)
Skills (habilitats, competències)
Wax (cera)
Rush (pressa)
Sideburns (patilles)

mmmm.... jo no et retrauré que facis massa vacances (penso que la resta de proletariat en fa massa poques!) i em sembla bé o molt bé que durant alguns dies et puguis permetre fer veure que fas d'alumne... espero que les altres 4 hores -aisss.. perdona... les altres hora i mitja?- les puguis dedicar a plaers més hedonistes! :)
ResponEliminaeiiiii, que és conya, eh?
la veritat és que us envejo... i potser quan sigui "més gran" pugui arribar a ser profe d'alguna cosa...
petons i llepades multilingües!
Filòsof i estudiant anglés... per un moment pensava que havies decidit deixar-te caure per ací per parlar-nos de "ciutadanies"... (és conya, per suposat!)
ResponEliminaToni,
ResponEliminaJo vaig fer un curs intensiu molt similar a l'EOI de Tarragona fa una colla d'anys. Vaig quedar molt content i sorprès del que es pot arribar a aprendre en quatre setmanes.
Ja em diràs que t'ha semblat el llibre que et vaig recomenar.
Salut,
Marc Arza
Ben trobat al poble on visc. Cada matí passo per davant de l´EOI.
ResponEliminaAlhora tinc una amiga, que n´es professora d´anglès. Potser és la teva? Casualitats de la vida!
Dic el poble on visc, perquè no me´l sento meu, no hi vaig néixer, només el considero el lloc on visc.
No m´agrada Mataró, és un poble que es creu ciutat. Però per circumstàncies de la vida, m´hi ha tocat viure.
Quan passi per davant l´EOI, miraré si et veig!
Marc, el llibre de l'ornitorrinc no m'està agradant GENS. No li acabo de trobar la gràcia als acudits ianquis... El desordre explicatiu és TOTAL. Més que un llibre és una boutade. No se´si me l'acabaré.
ResponEliminaRosa,
ResponEliminaLa professora que tinc es diu Sandra. L'aula està a la tercera planta, la més alta.
Ostres, no és la meva amiga. Però hi ha un bon professorat allí! T´ho deia perquè dies enrera ella havia estat donant classes d´anglès al professorat! Llàstima!
ResponEliminaQuan passi miraré amunt, amunt, ben amunt!
Mentre no se´m cagui un puto colom dels milers que hi ha! Mataró està podrit, podrit de coloms! Vigila!
Ei, Toni, aquest juliol faig de profe d'un curset intensiu d'anglès a l'EOI de Tarragona.
ResponElimina