Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Toni, Mira... m'ha fet molta ilusió!Gràcies!
Al programa del Barril, un luxe :)Gràcies per l'avís!
i avui a Catradio han parlat de tu, bé, parlaven de blocs politics i han esmentat el teu, ho ha fet la Mariona Dinarés. Bones vacances!
Toni,
ResponEliminaMira... m'ha fet molta ilusió!
Gràcies!
Al programa del Barril, un luxe :)
ResponEliminaGràcies per l'avís!
i avui a Catradio han parlat de tu, bé, parlaven de blocs politics i han esmentat el teu, ho ha fet la Mariona Dinarés. Bones vacances!
ResponElimina