18.8.08

LCL a Qwerty

El passat 23 de juliol Joan Barril va parlar de LCL en el programa Qwerty de Barcelona TV, concretament en els minuts 1:05-1:25 i 15:28-17:28. Atenció sobretot Benjamí, Marina, Pere, Judit i Llibreter.


Gràcies, Xavi, per fer-m'ho saber.

3 comentaris:

  1. Toni,
    Mira... m'ha fet molta ilusió!
    Gràcies!

    ResponElimina
  2. Anònim3:42

    Al programa del Barril, un luxe :)

    Gràcies per l'avís!

    ResponElimina
  3. i avui a Catradio han parlat de tu, bé, parlaven de blocs politics i han esmentat el teu, ho ha fet la Mariona Dinarés. Bones vacances!

    ResponElimina