
El vol Spanair JK 5700 surt a les 12:40 (no rigueu, que jo no les tinc totes). Estaré 24 hores a Mallorca per a presentar
la criatura que vam gestar
fa 9 mesos. En aquest
post anterior podeu trobar tots els detalls. M'acaben d'entrevistar a
Ona Mallorca i demà ho faran a
IB3 Ràdio.
Recordeu: a les 20 h. a
Can AlcoverIntentaré fer la crònica en directe...

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada