
Aquest dijous
11 de setembre,
Diada Nacional, participaré en una xerrada-col·loqui amb
Saül Gordillo a
Cabrera de Mar. La iniciativa ha estat d'
Albert Calls, que farà de moderador. El tema que tractarem és "
La Catalunya digital. El catalanisme a la xarxa". Jo parlaré de la creació del concepte de
Catosfera, centrant-me més en l'àmbit lingüístic i cultural, tot relatant la meva experiència com a promotor i coordinador de
LCL_08.
Hmmm... refrigeri...
ResponEliminaÉs una sensació meva (totalment indocumentada, val a dir) o a aquesta mena d'actes no cobreixen una necessitat real del públic assistent? És a dir, hi va gent que moltes vegades ja sap de que es parla i poques vegades s'hi acosta algú a descobrir quelcom nou.
És una cosa així com anunciar programes de televisió per la radio... Salut!