Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Déu meu quin ruixat. Sento la remor i la força, les pedres i l'aigua com si em caigués a sobre.
i quan dius que plegues?
Quina aiguada! Els pronòstics donaven plujes durant tot el pont però a Palma no ha caigut ni una gota, això sí, fa una xafogor!Salutacions! ;)
Déu meu quin ruixat. Sento la remor i la força, les pedres i l'aigua com si em caigués a sobre.
ResponEliminai quan dius que plegues?
ResponEliminaQuina aiguada! Els pronòstics donaven plujes durant tot el pont però a Palma no ha caigut ni una gota, això sí, fa una xafogor!
ResponEliminaSalutacions! ;)