4.10.08

Pedregada d'ahir



3 comentaris:

  1. Anònim1:16

    Déu meu quin ruixat. Sento la remor i la força, les pedres i l'aigua com si em caigués a sobre.

    ResponElimina
  2. Anònim13:27

    i quan dius que plegues?

    ResponElimina
  3. Anònim14:18

    Quina aiguada! Els pronòstics donaven plujes durant tot el pont però a Palma no ha caigut ni una gota, això sí, fa una xafogor!
    Salutacions! ;)

    ResponElimina