24.12.08

La possibilitat d'una literatura


3 comentaris:

  1. Eeeiii m'alegro que segueixis publicant cosetes en el teu racó particular. Bones festes!

    ResponElimina
  2. Molt bones festes i un feliç 2009. Una abraçada

    ResponElimina