25.12.08

Tres regals de Nadal

  1. Una BlackBerry Storm
  2. Un mail de Jordi Ferré
  3. Un mail de Jean-Pierre Gayraud
BON NADAL!

1 comentari:

  1. Abraçades i petons a repartir, Toni. Que tingueu unes bones festes!
    (i feliç 2010, que el 2009 serà fotut :-)

    ResponElimina