18.1.09

Hi ha primaveres arreu

No hi ha motius per a pensar que les coses que avui semblen impossibles ho hagin de continuar sent demà. L'actual impossibilitat no implica necessàriament la impossibilitat futura. Aquesta és l'arrel de qualsevol optimisme. El temps esporga les branques seques i fa llucar brots nous. Hi ha primaveres arreu esperant qualsevol excusa per a florejar a cor què vols. Hi ha primaveres dins teu que fa anys que coves... ¿Per què hauries de resignar-te a ser sempre hivern?

2 comentaris:

  1. Potser perquè hi ha coses que estan fora de les teves mans...

    ResponElimina
  2. Bonic el vers "hi ha primaveres arreu". Molt dolç, Toni, m'agrada.
    Salut!

    ResponElimina